سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

meisamkaveh

 
 
همکاری هنوز هم ادامه داره(یکشنبه 86 شهریور 25 ساعت 5:59 عصر )
آخرین اخبار باشگاه استیل آ‌ذین رو میتوانید با کلیک روی عکس زیر بخوانید :(منبع : سایت علی پروین )




 
 

در گفت و گو با فارس

عابدزاده: تفکرات قطبی کاملاً حرفه‌ای است

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران گفت: تفکرات افشین قطبی برای موفقیت پرسپولیس حرفه‌ای است. احمدرضا عابدزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برای موفقیت های پرسپولیس در چهار هفته اول لیگ بسیار خوشحالم. فکر می کنم اگر 5 یا 6 هفته دیگر پیروزی ‌هایی این تیم تداوم داشته باشد، می‌تواند نیمی از راه قهرمانی را طی کند.
وی ادامه داد: فکر می کنم دلیل این موفقیت‌ها، تفکرات بسیار حرفه‌ایی قطبی است چرا که تنها به ارائه بازی زیبا فکر نمی کند و سه امتیاز مسابقه اهمیت زیادی برایش دارد.
عابدزاده تاکید کرد: کسب امتیازها و خوشحال کردن هواداران در فوتبال حرفه ای بسیار اهمیت دارد و قطبی به درستی این موضوع را می داند.
دروازه بان اسبق پرسپولیس در خصوص ضعف دروازه بان ایرانی افزود: بارها اعتراض کرده ایم که چرا دروازه بانان درجه سوم یا چهارم از کشورهایی که خودشان فوتبال ندارند، به ایران می آیند و با پول‌های گزاف دروازه‌بانی‌ می کنند.
وی افزود: سال‌ها در خدمت فوتبال ایران بودم. عرب‌ها را می‌دیدم که از مربی دروازه‌بان خارجی یا حتی دروازه‌بانان خارجی خیلی کم استفاده می‌کنند چون نظرشان این است که 70 درصد موفقیت یک تیم دروازه بان است و می‌بینید تقریبا موفق هم بوده‌اند.
عابدزاده تصریح کرد: دروازه بانان ما باید سرعت، دید و حتی نوع ارتباط کلامی شان را در جایگاهی که در زمین قرار دارند، بیشتر مورد توجه قرار دهند.




 
هستیم هنوز(یکشنبه 86 شهریور 25 ساعت 5:57 عصر )
حتما میدونید که سایت باشگاه استیل آذین جدیدا یه بخشی رو راه اندازی کرده به نام مصاحبه با بازیکنان . اولین مصاحبه با حامد کاویانپور بود که مدیریت این وب سایت با طرح سوالی از او به جواب خود رسید . اما این بار نوبت علی انصاریان بود که ما سوال خودمون رو از او بکنیم وبه جواب خود برسیم .من تنهاسوال خود و جواب علی انصاریان به این سوال رو براتون گذاشتم . شما میتونید مصاحبه کامل رو در سایت http://aliparvin.ir مشاهده کنید .نوبت سوم هم به محمد پروین رسیده که در وقت خودش جواب وسوال را برایتون نمایش میدم .

نام و نام خانوادگی: میثم کاوه
سوال: سلام علی اقا . دوست دارم بدونم اگه یه روزی از شما بخوان که بین پرسپولیس و استقلال یکی رو انتخاب کنی کدوم رو انتخاب میکنی ؟
جواب:پرسپولیس با علی پروین را.




 
ایرادی نداره(یکشنبه 86 شهریور 25 ساعت 5:55 عصر )
به هر حال باید فکر این روزها رو هم  کرد . من پنج نشانی دیگر رو برای وب سایتم ایجاد کرده بودم که حالا با فیلتر شدن blogfa  در صورت کلیک روی هر کدام از اونها که در پایین صفحه نیز اسامی اونها رو ملاحظه می کنید وب سایت جدید باز خواهد شد . از تمام دوستانی که ادرس ما در وبلاگ اونها به صورت قدیمی وجود داره خواهش میکنم که نشانی ما روبه یکی از پنج ادرسی که در انتهای اونهاcoo.ir وجود داره تغییر بدن .البته من دوست نداشتم این مشکلات پیش بیاد ولی ما مثل گذشته از علی پروین وروزنامه البرز ورزشی حمایت میکنیم و سعی میکنیم هر روز اطلاعات باشگاه جدید علی پروین رو براتون تو وبلاگ قرار بدیم و امیدواریم مثل گذشته همکاری ما با یاران قدیمی ادامه داشته باشه .

 
چرا با blogfa این کار رو کردند(یکشنبه 86 شهریور 25 ساعت 5:25 عصر )

نمیدانم چرا سایت blogfa فیلتر شده است . من سابقه وبلاگ نویسی برای مدت طولانی را دارم و شما برای دیدن وب سایت من می تونید به یکی از نشانی های زیر مراجعه کنید . به هر حال به جمع خانواده parsiblog پیوستمو از تمام یاران و دوستان قدیمی می خواهم تا مثل گذشته یار و یاور ما باشند. 

www.ali-parvin.coo.ir

www.meisamkaveh.blogfa.com

www.meisamkaveh.coo.ir

www.estilazin.coo.ir

www.steelazin.coo.ir

www.alborzsport.coo.ir

این ها همه نشانی های وبلاگ گذشته ام می باشد.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?